Minőségi céljaink megvalósítása érdekében munkatársaink és üzleti partnereink minőségszemléletét folyamatosan továbbfejlesztjük és mindenkitől elvárjuk, hogy saját tevékenységi körén belül a legjobbat nyújtsa a megrendelői igények maradéktalan megvalósítása érdekében.
Ügyfélkezelési, gyártási, és minőségbiztosítási folyamatainknál a következő legfontosabb szabályok betartásával tevékenykedünk:
- a termékek gyártása megrendelésszámmal, munkatáskákkal, és a munka fázisait végzők követhetőségével kerül megvalósításra;
- a termelési folyamat lépéseiben a dolgozók és a minőségellenőrök szerepe kiterjed a minőség ellenőrzésre is;
- reklamációkezelésben a nyitott tételek gyors és pontos lezárására törekszünk, arra hogy megrendelőink igényei maradéktalanul teljesüljenek, melyeket javító intézkedésekkel is megtámogatunk;
- beszállítóink és üzleti partnereink az ISO 9001 szabvány előírásait betartva végzik munkájukat;
- visszaigazolásaink minden esetben az általunk tartható határidőket tükrözik, mely határidők esetleges csúszás esetén egyeztetésre kerülnek partnereinkkel;
- az egyéb kereskedelmi paraméterek (fizetési határidő, konszignáció, szállítási határidő) vonatkozásában figyelembe vesszük megrendelőink igényeit, és financiális háttér biztosítása után a legjobb lehetőségeket igyekszünk kínálni;
- rendszeres továbbképzéseken és szakmai rendezvényeken veszünk részt, ezzel is támogatva szakmai fejlődésünket;
- folyamatainkat rendszeresen felülvizsgáljuk és a vizsgálat eredményeitől függően változtatjuk, javítva azok színvonalát.
Folyamatban: MSZ EN ISO 9001:2015
A Printroom vezetése elkötelezett a nemzetközi normákhoz igazodó MSZ EN ISO 9001:2015-ös szabvány szerint kiépített minőségirányítási rendszer eredményes bevezetésében, jövőbeni működtetésében és folyamatos továbbfejlesztésében.