A 2024-es évünk a pozitív megrendelői visszajelzések vonatkozásában kiemelkedő intenzitással zárul, mely elsősorban év elején kitűzött célunk elérését hivatott megerősíteni.
Számos sikert elkönyvelve mondhatjuk, hogy soha ennyi szeretetet, hálás köszönő visszajelzést nem kaptunk, mint az idei évben.
Vevői kommunikáció fejlesztés témában vállalásaink, megerősítéseink az idei évre, íme:
- 24 órán belül visszajelzés beérkező ajánlatkérésekre, lehetőség szerint – amennyiben egyértelmű, könnyen kikalkulálható igényről van szó – akár azonnali, konkrét ajánlattal.
- Az aktuális igényhez igazított lehetséges kivitelezés terén több alternatíva ajánlása, ezzel is támogatva megrendelőink döntéshozatali folyamatát.
- Költségcsökkentő megoldások kidolgozása, mely alternatívák fizikális terhelhetőségben és vizuális megjelenésben megfelelnek a megfogalmazott igényeknek.
- Millerpack.hu webáruházban azonnali chat felület bevezetése, ahol megrendelőink interaktív kommunikációban azonnal választ kaphatnak kérdéseikre.
- Közösségi médiában meglévő aktivitásunkban minden helyzetben gyors és pontos válaszadásra, reakcióra irányuló törekvés.
- Ügyfélszolgálati telefonon érkező kérdések szakmailag alátámasztott, azonnali megválaszolása.
- Mindennapi e-mailben érkező kérések (számlamásolatok, folyamatban lévő rendelések, változtatási igények) pár órán belüli reagálása.
- Webáruházunk szervere a korábbinál jelentősen biztosabb alapokra került, ezáltal biztosítva a gördülékeny munkafolyamatokat.
- Szerződött szállítmányozó partnereinkkel történő szorosabb, a korábbiaknál jelentősen mélyebb interaktív információs háttér kialakítása.
A fentiekben részletezett pontokat 2025-ben is aktív odafigyeléssel szándékozunk betartani, természetesen folyamatosan monitorozva az építő jellegű visszacsatolásokat, amelyekkel tovább fejleszthetjük, javíthatjuk megrendelőinkkel való kommunikációnkat.